zondag 6 februari 2022

Gastdesigner MHH

Hallo blogmaatjes,

Bij Mijn Hobbyhonk mocht ik gastdesigner zijn en dit is mijn kaart voor challenge #37.


Teddy houdt zich goed vast aan de fles!


Voor de fles en het oplegkaartje gebruikte ik het baby album set van Dutch Doobadoo. Met het leuke papier en een stempel van Marianne Design kleedde ik het geheel aan. 

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Joy Crafts Mon ami Teddy 6002/1299
Dutch Doobadoo baby album 470.784.021
Marianne Design Little Miracle PB7058
Marianne Design stempel EC0171

10 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke en lieve kaart maakte je Caroline.
    Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk! Prachtig kaartje Caroline.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan zo met het beertje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superschattig gastdesignerkaartje het beertje houdt de fles stevig vast
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé we waren vandaag samen gast-designer Caroline, leuk! Je hebt een mooie babykaart gemaakt met die leuke teddybeer. Echt een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje en wat een lief beertje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele leuke en lieve kaart gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Dat beertje, enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart voor een kleinkind, leuk met dat teddybeertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve kaart maakte je Caroline en dat beertje zo op de kaart verwerkt schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline