woensdag 23 februari 2022

Hout & embossing

Hallo blogmaatjes,

Voor mijn zwager maakte ik deze kaart. Zo af en toe een biertje vindt hij wel lekker. Toen bij zijn huis een heel jonge kraai uit het nest was gevallen, heeft hij die verzorgd en eten gegeven totdat hij kon vliegen. Vandaar de vogel op de kaart!


Nadat het zwarte cardstock was geëmbosst, heb ik het bewerkt met gilding wax. Ik had zo zitten smeren dat mijn telefoon niet meer reageerde op mijn vingerafdruk, hihi... 

De kaart is geplaatst bij challenge #43 van Carlin's Kaartenparadijs. Hier willen ze houtstructuur en embossing op de kaart zien.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Studio Light A5MPPSL160
Marianne Design LR0596

13 opmerkingen:

  1. Mooie stoere kaart heb je voor je zwager gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stoere persoonlijke verjaardagskaart Caroline.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere mannenkaart en leuk detail de vogel en het blikje. Daar zal je zwager vast en zeker blij mee zijn

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart voor je zwager.
    De embossing bewerkt met gilding wax vind ik vooral knap en ik moest er om lachen met het probleem van je vingerafdruk die niet meer werkte.
    Kan gebeuren.
    Ook de andere dingen op je kaart zijn heel mooi, een knap geheel.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel stoer, gaaf gedaan! Ik vind de wax een geweldig effect geven, maar de verhalen over heel vieze en gevoelige vingers houden mij tegen tot nu toe.
    Mooi is ook de combinatie van wax, houtdessin en dan het lichtgroene blikje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Caroline. Prachtig gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en hahah je vingerafdruk werkte niet meer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere kaart voor je zwager en wat leuk om het verhaal erachter te lezen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je voor je zwager gemaakt, mooie achtergrond met de gilding wax,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. En wat heb je goed je best gedaan als je gsm je vingerafdruk niet eens meer herkent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie toepasselijke kaart met een stoere uitstraling heb je voor je zwager gemaakt Caroline. Gaaf die wax, hopelijk reageert je mobiel weer hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart maakte je Caroline, hij zal “zijn” kraai zeker herkennen xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline