vrijdag 18 februari 2022

Double Dutch Fold Card

Hallo blogmaatjes,

Deze kaart stuurde ik naar een hobbymaatje die wel even wat steun kan gebruiken!

Het is een zogenaamde double Dutch fold card. Op de voorzijde heb ik mijn nieuwe bloemetjes mal van Marieke gebruikt.



En aan de binnenkant heb ik ook design papier geplakt.


Dit is het model van Mijn Schatkaart voor februari en bij challenge #59 van
2 Sisters on the blog willen ze een kaart zien met meer vouwen.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Precious Marieke PM10203


17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en een heel leuk model, het is fijn als je met een kaartje steun kan bieden, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi model en mooi aangekleed, die zal zeker gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wat een leuk model!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is hele mooie kaart en een keuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat model vind ik zo leuk omdat je hem zo mooi weg kan zetten. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt met dat prachtige dessin-papier Caroline. Het is altijd fijn om te weten dat mensen aan je denken en zo'n mooie zelfgemaakte kaart gaat zeker gewaardeerd worden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart in dit modelletje.
    Weer iemand blij gemaakt met een kaartje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en leuk model!
    Dank je wel voor je deelname bij onze challenge!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart in ene heel leuk model.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart Caroline....wat een gaaf model!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, en een apart modelletje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuke uitvoering van dit model Caroline,lief van je om hier iemand mee op te vrolijken. Ik maakte deze ook voor onze kleindochter die volgende week 1 jaar word,ik plaats hem dus volgend weekend. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart! Prachtig model ook en door jou heel mooi uitgevoerd met dit papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt Caroline.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline