maandag 7 februari 2022

Hoera

Hallo blogmaatjes,

Heeft het bij jullie ook zo gestormd en geregend? Gelukkig is het hier nu droog en staat er nauwelijks wind. Ik ben blij dat we geen schade hebben!

Vorige week was mijn man jarig en deze kaart maakte ik voor hem.


Het zakje (Studio Light) kan uit het vak worden gehaald. Hierin heb ik een los kaartje gestoken met mijn verjaardagwens.


De tekst aan de zijkant en bij het zakje zit bij de cirkelstans 'Van Harte' van Marianne Design. 


Bij ons komt altijd een roodborstje in de tuin. Wij genieten daar erg van en daarom heb ik het mooie plaatje van Mattie gebruikt.

Volgende week ben ik jarig en het is zo jammer dat we het niet kunnen vieren zoals we graag willen, want ik word ik 60. Moet wel even wennen aan die leeftijd hoor!!!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je voor he man gemaakt. Heel mooi met het zakje en ook een mooi plaatje . Deze vogel plaatjes blijven leuk. Gezond en fit blijven dat is belangrijk.. Dan gaat alles gewoon door... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier was het ook bar en er staat nog veel wind maar het zonnetje schijnt dus de wereld ziet er een stuk vrolijker uit! Nog gefeliciteerd met je man, je hebt een prachtkaart voor hem gemaakt! Alvast gefeliciteerd met je 60e Caroline..doe er bij mij maar 10 boven op volgende maand en daar moet ik dus ook echt aan wennen!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje. Ging hier ook zo tekeer.
    Regende soms zo hard dat we bijna niks meer zagen en zoveel wind. Gisteravond zagen we opeens een flits, dachten eerst vuurwerk maar ging het ook nog eens onweren. Gelukkig is het nu weer rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt voor je jarige man! Ja, jou dag komt ook dichterbij;-) Ik kan het ook nog steeds niet geloven dat ik 60!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart met mooi dessinpapier en een leuk plaatje erop.
    Leuk gemaakt voor je man.
    Een klein familie feestje moet toch kunnen voor je verjaardag, de restaurants zijn weer open dus.
    Hier schijnt het zonnetje ook weer. Gisteren was het heel iets anders met storm en regen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor je jarige man.
    En jij op naar de 60 .
    Doet geen pijn hoor.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je kaart,ik keek vanmorgen even op mijn mobiel maar dan kan ik niet reageren, dus een beetje later nu.
    60 is idd iets om even uit te pakken...ja straks al je enveloppen die op je deurmat vallen. Maar helaas wist ik niet dat je 60 werd...anders had ik die er zeker op verwerkt.
    Groetjes...ps ik weet zelfs al niet meer voor wie ik welke kaart heb gemaakt, ook voor mij even een verrassing.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sowieso is een kaart krijgen erg leuk. Of die 60 er nou op staat of niet, ik ben er altijd blij mee!
      groetjes, Caroline

      Verwijderen
  8. Hele leuke maakte je voor je man.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart heb je voor je man gemaakt,leuk met het houtpapier. Ik hoop 70 te worden in juni, dus jij bent nog lekker jong..
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel gave, stoere kaart voor je man, heel toepasselijk met de vogeltjes en het mooie plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je mannetje Caroline, wat maakte je een leuke kaart voor hem!
    En jij bijna…..Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik ben verlaat met reageren link op mijn telefoon deed het ook niet. Nog van harte met de verjaardag van je man. Prachtige stoer kaart maakt je je, leuk model kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een geweldige kaart heb je voor je man gemaakt! Supermooi.
    En ja, dat je jarig wordt dat wist ik, niet dat we van hetzelfde bouwjaar zijn! Ik hoop dat je er toch iets gezelligs van kan maken, de maatregelen worden waarschijnlijk wel soepeler...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een stoer kaartje voor je man leuk het plaatje van het roodborstje binnenin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline