woensdag 9 november 2022

HoHoHo

Hallo blogmaatjes,

Vandaag laat ik jullie een interactieve kaart zien die ik voor de workshop van de maatjesdag maakte, maar dan nu de kerstvariant.


De letters HoHoHo zijn gestanst met een alfabet van Craft Emotions en daarna op kraft papier geplakt. Dit heb ik rondom de letters uitgeknipt en de randen ingesmeerd met gesso.


Het leuke papier en de plaatjes zaten in een boek van Deco Time.


Als je het envelopje opent, komt er een gnome uitgekropen!


De kaart kan meedoen aan de challenge bij Beccy's Place voor de letter H.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

12 opmerkingen:

  1. Wat een gave creatie Caroline! De mijne volgt straks…nog even afwerken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitvoering in het kerst.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart, vooral dat envelopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is heel mooi en zulke leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is fantastic Caroline, I love the interactive feature! I'm sure whoever you send it to will be thrilled. The papers and images are wonderful, I like the vintage feel they have.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan Caroline.
    Leuke detail op je kaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart, envelopje met de gnome er in is ook een leuk idee
    leuk om de randjes in te smeren met gesso...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verrassing als het kaartje geopend wordt, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk gedaan met die tevoorschijn komende gnome. Ook de letters zijn tof gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk deze kaart! Een model wat ik moet opslaan, want als ik het later zoek, vind ik het natuurlijk niet. Leuk dat die gnome zo uit dat envelopje komt piepen...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline