donderdag 3 november 2022

Week 44

Hallo blogmaatjes,

Gisteren had ik ineens een idee om met distress glaze een achtergrond voor een kerstkaart te maken. Volgende keer gebruik ik toch weer mijn distress inkt, omdat het niet helemaal geworden is wat ik in mijn hoofd had.


Maar samen met de ijsbeertjes van Marleen van der Most vind ik 'm toch wel leuk. En we hebben weer een kaart die met de wekelijkse kerstkaartenronde bij
52 weeks to Christmas kan meedoen.

Ook heb ik de kaart geplaatst bij Beccy's Place Day 2 - B (bear)

Met deze kaart had ik een eervolle vermelding



Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

24 opmerkingen:

  1. Erg mooi winters kaartje, Caroline.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winterse kaart met de ijsbeer op deze mooie achtergrond. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The background you created is fabulous Caroline, and a wonderful contrast for the polar bears. The distressing around the edge of the card panel is a nice touch too and works well with the other colours. Lovely!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke ijsbeer leuke achtergrond heb je erbij gemaakt
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je toppertje. Wat een prachtige kerstkaart mooie achtergrond gemaakt Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met de ijsbeer Caroline.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met de leuke ijsbeer en gefeliciteerd met je toppers,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een leuke winterse kaart geworden vind ik
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Caroline. Ik vind je achtergrond heel gaaf! En die mooie ijsbeer erbij, helemaal goed.
    Gefeliciteerd ook met je topper.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je achtergrondje meer dan geslaagd. Hele leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je winterse kerstkaart vind ik prachtig.Mooi die achtergrond. Groeten, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart met de ijsbeer Caroline....de achtergrond kan heel goed hoor!
    Gefeliciteerd met je eervolle vermelding!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi met die ijsbeer !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart zo in deze kleurencombi en gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel leuk kaartje met die leuke ijsberen...
    Gezellig dat je er bent met je wekelijkse kerstkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi achtergrondje bij de leuke ijsberen. Proficiat met je eervolle vermelding!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie winterse kaart met die leuke beren Caroline. Gefeliciteerd met je eervolle vermelding.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou je mag best kritisch zijn op jezelf maar ik vind de achtergrond erg mooi,ik kan daar helemaal niks van. Past perfect bij de leuke ijsberen!
    Gefeliciteerd met je toppertje, ook weer dikverdiend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart met de mooie achtergrond. Ik kan er niets verkeerds aan zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ps gefeliciteerd met je topper. Ik zag dat je kaart bij Carlin ook nog een topplekje heeft gekregen. Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een mooi kaartje Caroline en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart en die achtergrond vind ik super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Caroline,
    Het werd een mooie berenkaart! De achtergrond is super geslaagd!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline