zaterdag 12 november 2022

Kus

Hallo blogmaatjes,

Voor de letter 'K' (=Kiss) bij Beccy's Place heb ik me laten inspireren door dit stempeltje van het vogeltje met een stukje mistletoe in zijn bek. Daardoor moest ik meteen denken aan de tekst 'Kus me onder de maretak'.


Ik ben begonnen met het kleuren van een stuk papier met oxide inkt rustic wilderness en antique linen voor de achtergrond. De mooie sterrencirkel heb ik uit glitter goud gestanst en op de achtergrond geplakt met hierop het vogeltje. Voor het bontrandje en de pompon (wij zeggen plos) van het mutsje heb ik effect snow gebruikt.

Met onderstaande kaart sta ik in de top 3 bij de challenge van Kleuren met Potloden.




Fijn weekend!

Crealiefs, Caroline
 

18 opmerkingen:

  1. Super leuke kerstkaart Caroline.
    Mag ik vragen waar de tekst stempel van is.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elle-Jeanne,
      Dankjewel voor je compliment.
      De stempel is van Craft Emotions / Carla Creaties - Sjors 1
      Fijn weekend en groetjes, Caroline

      Verwijderen
  2. The star burst is fabulous Caroline, what a great die cut! I love that you've used it to frame the sweet little bird. Beautiful background too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave achtergrond en het vogeltje is mooi op de ster verwerkt.
    Proficiat met je toppertje. Heb nog nooit van plos gehoord...wij zeggen altijd pompoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wa5 een mooie kaart met deze enige digi. Ik zag hieronder ook al van die mooie kaarten. Knap om iedere dag je zo leuk uit te laten dagen . Succes ermee. Gefeliciteerd met je topper. Die is ook zo prachtig. Echt verdiend hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd voor de K-uitdaging en je topper is echt super mooi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je topper. En wat een super leuke kaart met het vogeltje komt mooi uit op de stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk, een topplekje! Dit is ook een erg leuk kaartje met dat leuke vogeltje en je huisjes silhouetten kaart hieronder is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je topper !!!!
    Leuk idee met die maretak !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met je zelfgemaakte achtergrond en dat lieve vogeltje Caroline. Helemaal perfect die leuke tekst erbij.
    Gefeliciteerd met je toppertje, ik vond die ook super met die craquelé rand.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, prachtig! En wat een enig stempeltje heb je zo mooi als blikvanger.
    Van harte met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie sterrenstans! mooie kaart met dat kleine vogeltje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig stempeltje, je hebt er een superleuke kaart mee gemaakt. Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kaart met de mooi sterrenmal en het vogeltje met de maretak in zijn bek. Mooie achtergrond heb je erbij gemaakt.
    Gefeliciteerd met je topplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met het leuke stempeltje en de leuke details
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lieverd Caroline en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook hier weer een mooie achtergrond, je kaartje is heel lief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje met de schattige digi!
    Gefeliciteerd met je topper,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline