vrijdag 25 november 2022

Verjaardag

Hallo blogmaatjes,

Binnenkort heb ik weer een aantal verjaardagskaarten nodig. Dus behalve kerstkaarten heb ik ook die gemaakt.

Onder andere deze met een plaatje van Daantje. De sketch bij Cheerful Sketches van challenge #114 vind ik zo leuk en heb ik voor deze kaart gebruikt.


Helaas is deze tijd van het jaar niet zo geschikt om een foto te maken waarop de kleuren goed uitkomen. In het echt is het papier en plaatje wat groener.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

11 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, het zwart combineert goed met de zachte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verjaardagskaart. Leuk model. Zeker lastig nu om te fotograferen… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Caroline. Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful! En ik vind vaak blauw en groen lastig te fotograferen. Ziet er dan net wat anders uit dan in het echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Caroline enig is het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk is de sketch hè.
    Wat een mooi plaatje heb je gebruikt, het is een beetje een romantische kaart geworden vind ik.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig plaatje heb je gebruikt. Het is een mooi kaartje geworden. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitwerking van de sketch Caroline, foto’s maken is inderdaad niet handig in deze tijd…

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie verjaardagskaart met onze sketch!
    Groetjes
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline