zondag 20 november 2022

Quilt

Hallo blogmaatjes,

De Q was een moeilijke letter voor de challenge bij Beccy's Place 
Wel had ik meteen het idee van een quilt, maar hoe ging ik dat uitwerken. Een dag later, maar ik heb iets bedacht!


Ik heb 3 papiertjes bij elkaar gezocht en daarvan heb ik vierkantjes van 3x3 cm gesneden. Deze kleine vierkantjes heb ik op een vierkant van 9x9 cm tegen elkaar aangeplakt. Vervolgens heb ik goudkleurige sticker randen geplakt en alles gemat op een wit vierkant van 10x10cm.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met leuke verschillende dp tjes ze passen erg leuk bij elkaar leuk opgelost zo voor de challenge
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel chique deze quilt met gouddraad! Het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee en heerlijk om restjes kwijt te raken. Ik heb ook nog allemaal vierkantjes liggen, ik denk dat ik dit idee van je meeneem als je het goed vindt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ank,
      Natuurlijk mag je mijn idee gebruiken. Onze blogs zijn er om inspiratie op te doen en ik vind het een compliment dat je 'm zo leuk vind en ook wil maken!
      Veel plezier met je vierkantjes en groetjes, Caroline

      Verwijderen
  4. Heel mooi dit kerstkaartje en de warme kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi quiltje geworden, Caroline.
    Proficiat! Joop heeft jouw prachtige creatie uitgekozen, dus ik ga je de stempel opsturen. Veel plezier ermee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Caroline! Great choice of festive papers and the gold braid between each section adds a lovely shine to the project. I like the way you've positioned the sentiment and little gold stars.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie quiltkaart heb je gemaakt, extra mooi met de gouden randjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart in deze warme kerstkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, en leuk bedacht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniaal bedacht én uitgevoerd Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline