donderdag 24 november 2022

Week 47 - Foute kersttrui

Hallo blogmaatjes,

Alweer donderdag en vandaag heb ik weer een nieuwe kerstkaart voor jullie. Ook al heb ik voldoende kaarten om te versturen, blijf ik ze toch nog gewoon maken. Ik heb zo veel inspiratie op dit moment dat ik niet kan stoppen.


De kaart doet ook weer mee aan de wekelijkse kerstkaarten ronde bij 
52 weeks to Christmas. Het blijft ook leuk om steeds iets te bedenken met de volgende letter van het alfabet voor Beccy's Place en gisteren was de U aan de beurt. Ik heb die gebruikt voor de Ugly Christmas sweater.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


28 opmerkingen:

  1. Zo lelijk is ie niet hoor! Leuk gedaan met de beertjes. Ik barst momenteel ook van de inspiratie, nu de tijd nog. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan met die foute kersttrui. Ik ga ook gewoon door met kerstkaarten maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer geniaal en prachtig! Ja ik vind de uitdagingen ook superleuk…we zullen moeten afkicken volgende week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supertof ! mijn trui snijmal, ligt voorlopig nog werkloos in de verpakking, maar wie weet... bedankt voor de inspiratie
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk is deze foute trui op je kaart
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this Caroline... the sweater is actually beautiful! The little bears are so cute and I like the line of tall trees you added. Wonderful design.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de gave trui leuk die kleine ijsbeertjes erop
    ik heb ook kaarten genoeg maar vind het zo leuk om ze te maken dus gaan we gewoon lekker nog even door
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig, Caroline. En ook dit is weer een erg leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enige sweater, is dat een plaatje??? Zo leuk wat er terugkomt aan de voorkant en dan die bomen, woww. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerrie,
      De sweater is een tekenmal van Marianne Design.
      Groetjes, Caroline

      Verwijderen
    2. Heel erg leuk deze kaart met de foute kersttrui.
      Groetjes van Marian.

      Verwijderen
  10. Haha vooral lekker doorgaan Caroline dan kun je volgend jaar van mooi weer gaan genieten zonder kerstkaartjes in je achterhoofd 😀. Ik vind de ugly sweater eigenlijk een heel hoog heb-gehalte hebben!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart met de trui en wat fijn dat je zoveel inspiratie hebt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een gave foute trui gemaakt Caroline en zo mooi 'aangekleed.' Je kaart van afgelopen maandag is schitterend, heel mooi gedaan, ook de contouren die je aangebracht hebt in de sneeuw. Dankjewel voor je reactie op mijn blog, leuk. Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eigenlijk vind ik de trui wel mooi! Het is een gave kerstkaart geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk die kersttrui, gaaf gedan Caroline, erg leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart is dit met de foute kersttrui Caroline!
    Ik blijf ook gewoon doorgaan hoor...het is veel te leuk om te stoppen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ugly sweater haha, dat is een goeie, op je kaartje staat hij toch behoorlijk pretty, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo ugly is hij niet hoor Caroline. Je hebt er zo'n lief tafereeltje op gemaakt. Een superleuke kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, deze lelijke kersttrui die niet zo lelijk is, Caroline. En wat heerlijk dat je zoveel inspiratie hebt!
    Fijn dat je er weer bij bent deze week op 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat knap om op de U van Ugly te komen, al vind ik je trui eigenlijk eerder mooi dan lelijk. Ik bubbel ook nog over met energie voor kerstkaarten. Blijf gewoon doorgaan, net als jij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke foute kersttrui kaart,
    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is toch geen ugly sweater? Meer een uber cute sweater! SUperleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als je inspiratie hebt moet je er gebruik an maken. Leuke kaart met die "foute" trui. Je moet er maar op komen in her Engels.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie foute trui heb je gemaakt. Lekker profiteren van je inspiratie. Veel plezier ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk als je zoveel inspiratie hebt. Goed benutten!
    Deze kaart is heel gaaf. Ik heb ook een nieuwe trui, zal ik wel eens laten zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline