vrijdag 15 december 2023

DAK #84 reminder

Hallo blogmaatjes,

Vandaag is het alweer de 15de van de maand en daarom laat ik jullie twee bendifold kaarten zien als herinnering aan de december challenge bij Do-Al(l) Kreatives.

Bij de eerste kaart heb ik de flapjes eerst bewerkt met een stencil en structuur pasta. Daarna heb ik ze gekleurd met water en distress inkt weathered wood.


Het plaatje is van de serie Sturdy winter van Amy Design.


Voor de tweede kaart heb ik als DP de serie Sturdy winter van Amy Design gebruikt en de randjes zijn van Mery Cozijnsen.



De afbeeldingen komen uit een setje van de Action en de stempel is van Marianne Design.
 

Jullie kunnen nog tot 31 december een bendifold kaart plaatsen.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model kaart beide schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaarten Caroline.
    Een ervan staat hier te pronken Dankjewel.
    Ook Dankjewel voor mijn verjaardagskaart die ik heb ontvangen.
    Zo mooi ingekleurd top.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes. Leuk model ook
    Bedankt voor kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten maakte je met dit leuke model Caroline.
    Ik wil je hierbij ook bedanken voor je hele mooie kerstkaart die ik gisteren in de bus vond, ben er blij mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bendifoldkaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow die zijn allebei super mooi geworden. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee supermooie kaarten in die gave model! Dank voor je mooie kerstkaartje, kwam zojuist binnen! Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allebei heel erg mooi Caroline.
    Maar vandaag viel een heel andere bij mij op de mat en die vind ik heel erg leuk. De kerstman op een zwarte achtergrond en de grote Ho Ho Ho letters. Dankjewel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat knap dat je er zo twee maakt! Ze zijn allebei heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline