woensdag 6 december 2023

Sinterklaas

Hallo blogmaatjes,

Gisterenavond hebben we met onze zoon een gezellig sinterklaasavondje gehad bij mijn moeder. Lekker samen eten en kletsen. We kopen geen cadeautjes voor elkaar, maar het samenzijn is al een groot cadeau. 

Toch had ik een kleinigheidje voor mijn moeder en ik maakte er dit label bij.


Ze was laaiend enthousiast over de diamond painting onderzetters die ik aan het maken was. Ik had ze net op tijd klaar en heb ze meteen voor haar ingepakt als cadeautje. 



Hopelijk heeft ze er nog lang plezier van.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

P.S. 
Sinterklaas had toch nog een paar chocoladeletters voor ons gekocht, dus dat wordt nog smullen de komende dagen!

10 opmerkingen:

  1. Leuk labelkaart Caroline.
    Wat een mooie onderzetters heb je gemaakt.
    Super leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig zo`n avondje. Leuk je label en de onderzetters top.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een mooie onderzetters heb je gemaakt!!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige onderzetters heb je gemaakt Caroline. Ik snap dat je moeder er enthousiast over was. Mag ik vragen waar je die kunt kopen, mijn moeder verveelt zich vaak na het overlijden van mijn vader en wil graag "iets" gaan doen en dit lijkt me perfect. Je label is ook een plaatje, leuk die stansen. Ik heb mijn letter al bijna op...oeps.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig om zo toch nog Sinterklaas te vieren. En wat een mooie onderzetters heb je voor je moeder gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. En die onderzetters ik ken ze, fijn dat ze ze zo mooi vind, Mijn vriendin maakt ze ook, zijn leuk om te zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig label, en leuke kleurrijke onderzetters.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie label en toch een mooi zelfgemaakt cadeautje gemaakt voor haar. Herinneringen en samenzijn is het belangrijkste toch? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, leuk om zo toch wat aan Sint te doen! Je kaart is erg leuk en die onderzetters zijn prachtig! kan me indenken dat je moeder ze mooi vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was dus een gezellig avondje,super!
    Je kaartje is erg leuk en je onderzetters helemaal geweldig 🤩

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline