donderdag 14 december 2023

Schaatsen

Hallo blogmaatjes,

Deze kaart stond nog in mijn reserve mapje, dus vandaag kan ik toch een kerstkaart laten zien en plaatsen bij 52 weeks to Christmas.


Bij ons op de markt is er deze maand een ijsbaan en die wordt druk bezocht. Ik vind het altijd leuk om te gaan kijken, maar schaatsen kan ik niet.

Alle kerstkaarten zijn verstuurd en ik had er precies genoeg. Mijn moeder wil er nog een paar, dus ik blijf nog wel even lekker bezig.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

24 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart is dit. Wel een leuke sfeer zo ijsbaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het nostalgische plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel lief kerstkaartje...
    Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Caroline.
    Fijne dag op de ijsbaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt, zo'n leuk plaatje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kerstkaart, zo'n schattig plaatje en leuk dat stipjes papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig dat je nog een kaartje in voorraad had. Schaatsen doe ik ook niet meer, ben veel te bang om te vallen
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi nostalgisch, helemaal mijn ding, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellige winterse kaart heb je gemaakt met dit plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd met een mooi klassiek plaatje. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart en ik kan me voorstellen dat het leuk is zo'n ijsschaatsbaan. Hier in de buurt, de stad waar ik geboren ben, stond er vorig jaar ook eentje en die werd best bezocht.

    Ook ik heb de kaarten al de deur uit. Mag er vandaag nog eentje maken die we zondag persoonlijk gaan brengen naar nieuwe mensen op ons kerstkaartenlijstje.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk kaartje met zo'n ouderwets plaatje! Geeft altijd een leuke sfeer zo'n schaatsbaan! Een beetje echte winter! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart met nostalgisch plaatje, Caroline!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee wat grappig dat we hetzelfde plaatje hebben gebruikt Caroline, het is al een oudje hè. Een mooie kerstkaart heb je ermee gemaakt. Dank je wel voor de leuke kerstkaart die hier net binnenviel, heel leuk met die sneeuwpop, mooi gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig kaartje met dat leuke plaatje!
    Schaatsen doe ik ook niet meer, ik ben bang dat ik val!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel lief en nostalgisch kaartje. Leuk dat er bij jullie een ijsbaan is, ik kan ook niet schaatsen maar ik vind er naar kijken ook heel leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje met leuk winters tafereeltje. Leuk dat er bij jullie een ijsbaan is. Ik houd het ook maar bij kijken. Ben veel te bang om onderuit te gaan op de schaats. Wil je ook bedanken voor de mooie kaart die ik vandaag van je kreeg.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een enig plaatje is het! Lang geleden dat ik op de schaats stond, ik denk wel een jaar of 8...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Caroline,
    Wat een leuk plaatje op jouw kaart! Mooi geheel!
    Geniet van het schaatsen-kijken... Gisteren ook gezien in BoZ.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo’n lief en sfeervol kerstkaartje dit …fijn dat je nog lekker bezig blijft xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk met dit nostalgische plaatje !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk winters kaartje, heel mooi. Wat leuk de ijsbaan en heerlijk kijken maar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline