dinsdag 19 december 2023

Opkikker

Hallo blogmaatjes,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien op het Kleuren met Potloden blog. Deze vrolijke My Besties digistempel Frog img826 vind ik heel geschikt voor iemand die wel een opkikker kan gebruiken.


Faber Castell Polychromos
Wangen: 129
Jurk: 129 - 142 - 225
Groen: 166 - 167 - 266
Vleugels: 153 - 154 - 155
Bloem: 102 - 105 - 109 - 115 - 219

Hebben ik jullie met deze kaart kunnen inspireren en krijgen jullie zin om te kleuren? Je kunt nog tot en met 7 januari meedoen aan de challenge.

Een fijne dag!


9 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie kaart gemaakt met die kikker-dame, vrolijke kleuren en wat zijn die bloemetjes lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, als deze vrolijke kikker niet kan opkikkeren, dan weet ik het ook niet meer. Mooi gekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de kikker.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de gave kikker daar word je toch blij van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooohhh was jij niet degene die niet meer wilde kleuren (toch?) …
    Zo ontzettend ingekleurd, dan kan een plaatje mooi zijn maar dan moet je nog wel kunnen inkleuren…je hebt er een mooi totaal(pl)kaartje van gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Diegene ben ik in ieder geval niet, want ik ben juist zo blij met mijn plek in het design team van Kleuren met Potloden ;-)
      Het is heerlijk rustgevend om te kleuren!

      Verwijderen
    2. Ow hihi dan ben ik in de war met iemand anders 🤪

      Verwijderen
  6. Wat is dit een grappige kikker, superleuk, en erg mooi ingekleurd, mooie kaart Caroline
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline