zondag 10 december 2023

Hippo Harry

Hallo blogmaatjes,

Vandaag mag ik mijn kaart laten zien die ik maakte als gastdesigner voor Carlin's Kaartenparadijs. Bij deze challenge is de letter N aan de beurt en ik koos voor het Nijlpaard.



Het was lang geleden dat ik had gekleurd met mijn brushmarkers en ik ben blij met het resultaat. De leuke stempel is van Lian Qualm.

Zo meteen ben ik er nog een keer met een kaart voor de nieuwe challenge bij Kleuren met Potloden.

Een fijne zondag!

Crealiefs, Caroline



9 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje met dit lieve nijlpaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo wat een schatje en ook dit kleurwerk is top zeg 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Caroline bedankt dat je onze Gastdesigner wou zijn.
    Hiervoor heb je ook een fantastische kaart met de letter 'N' gemaakt. Hier kan iedereen veel inspiratie uithalen.
    Superknap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met de hippo!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met het mooi ingekleurde nijlpaard.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het zeker heel mooi gekleurd, een mooie kaart is dit geworden
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat nijlpaardje mooi gekleurd, een heel gaaf kaartje is het!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline