woensdag 27 januari 2021

Cijfers

Hallo blogmaatjes,

Vandaag alweer een kaart. Ik ben heel productief geweest de afgelopen week. Maar dat moet ook wel met een aantal zwagers die binnenkort jarig zijn.



Een ticket mal van Studio Light heb ik twee keer gesneden en een gedeelte tegen elkaar aan geplakt. 


Door de flapjes naar buiten te klappen en het onderste deel iets van elkaar af te zetten kan de kaart staan.


Voor de tandwielen en de papierklem gebruikte ik verschillende kleuren embossing poeder en na het verhitten heb ik dit nog een beetje bewerkt met Stazon inkt. Hierdoor krijg je een verweerde uitstraling.

Bij de januari challenge van Knutsels en Kadootjes vragen ze iets met een C op de kaart. Er staan 'Cijfers' op, dus daar kan deze kaart aan mee doen.

Iedereen weer heel erg bedankt voor de leuke reacties! En ik wil Linda nog van harte welkom heten. Leuk dat we inspiratie bij elkaar kunnen opdoen. 

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


13 opmerkingen:

  1. Wauw wat een stoere mannenkaart Caroline en wat een leuk model heb je er zo van gemaakt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is leuk gedaan, weer wat om te onthouden, stoere mannen kaart Caroline, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave stoere mannenkaart Caroline.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een gave mannenkaart. Ik heb er vaak moeite mee, maar dit is een heel goed idee!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een stoere mannenkaart ik vind het altijd een lastig onderwerp maar het is jou goed gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave kaart Caroline,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan met de ticketmal. Op deze manier heb ik 'm nog niet gebruikt, goed idee. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mannenkaart Caroline....leuk ook dat hij kan staan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stoere mannen kaart. Leuke kleuren combinatie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je kaart kan staan, hij is erg mooi en stoer,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige stoere kaart, tof om hem zo te laten staan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline