woensdag 13 januari 2021

Masking

Hallo blogmaatjes,

Gelukkig is de inspiratie weer helemaal terug. Vanmiddag had ik zo'n zin om met inkt en stempels aan de slag te gaan en heb ik deze kaart gemaakt.


De honeybee stempel van Art Journey heb ik met Versafine clair over het beïnkte deel gestempeld en hier en daar accenten gegeven met een witte Posca marker. Ik heb fluweel papier gebruikt omdat de inkt hier zo mooi op te blenden is.

Bij Dutch Card Lovers #338 willen ze een masking card met behulp van dies zien en daar heb ik de kaart geplaatst.

Nog een fijne avond en morgen ben ik er weer met de wekelijkse kerstkaart!

Crealiefs, Caroline


13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zonnige kaart. Het geel valt meteen op in de leeslijst. Super bedacht om de honingraat te gebruiken voor de vorm.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart ,Caroline.
    Mooie kleuren.
    De wesp maakt het helemaal af.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kleurverloop, prachtig, meer heeft dit insect niet nodig 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij leuk geworden Caroline, je hebt een prachtige stempel gebruikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is mooi geworden, mooi kleur en de wesp maat het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Caroline! Zo leuk de vorm bij de bij..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Caroline.

    Ik heb nog nooit op fluweel papier geblend. Ga kijken of ik nog wit heb en zoja ga ik het proberen.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie uitwerking van onze challenge, Caroline! Erg leuk de honingraatvorm met de bij! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heertje mooie kaart! En mooie warme kleur en stempel heb je gebruikt. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke combi, deze hexagon met bijtje. Ik vind hem prachtig! Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave stempel heel mooi gecombineerd zo met deze mal. Die past er perfect bij. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk die goudgele kleuren en prachtig gedaan die hexagon met bij erbij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline