zondag 31 januari 2021

Trio-colorblocking

Hallo blogmaatjes,

Deze kaart heb ik gemaakt als gastdesigner voor de challenge die vandaag bij Dutch Card Lovers begint.

Het is de bedoeling dat er een achtergrond in 3 kleuren wordt gemaakt. 


Voor mijn achtergrond gebruikte ik distress oxide inkt in de kleuren mermaid lagoon, peacock feathers en shaded lilac. Deze heb ik met water en een kwast op het papier gezet. 


Het zeepaardje kleurde ik met dezelfde inkt en heb ik accenten gegeven met een witte Posca marker. Daarna gemat op zwart papier en verhoogd opgeplakt.

Anna en Gabriela welkom op mijn blog. Helaas kan ik jullie blog niet vinden.

Een fijne zondag!

Crealiefs, Caroline

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, zo mooi je zeepaartje! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf zeepaardje op je mooie kaartje Caroline.
    Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat prachtig Caroline.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke voorbeeldkaart heb je gemaakt als GD!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi gedaan, de kleuren zijn prachtig bij elkaar en het zeepaardje springt er heel mooi uit doordat je het gemat hebt op zwart. Schitterende kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit mooi!

    Prachtige kleuren combinatie en daar past het zeepaardje
    perfect bij...lijkt de oceaan wel

    Noflike dei!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke GD kaart met een heel leuk zeepaardje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt voor het DCL blog als GD en het
    mooie zeepaardje springt er erg mooi uit gemat op zwart!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend zeepaardje, prachtige achtergrond šŸ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Je hebt een heel mooie achtergrond gemaakt. En het zeepaard staat er perfect bij, bij het blauw..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi voorbeeld voor de challenge. Een prachtige zeepaardje!
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart. Leuk dat je geen mocht zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi kaartje. Leuk dat je GD mocht zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi kaartje voor onze challenge als GD, Caroline! Dank je wel voor je bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline