woensdag 20 januari 2021

Paper piecing

Hallo blogmaatjes,

Met de techniek paper piecing maakte ik deze kaart als gastdesigner voor de challenge van Mijn Hobbyhonk.

Voor de basiskaart heb ik weer de Studio Light stans gebruikt.



Aan de achterzijde een tekst stempel van Bella Lulu.


De stempel drukte ik af op de cirkel, op design papier en op wit papier. Met Faber Castell polychromos kleurde ik de dame en de schaduw op de cirkel. De jurk knipte ik uit het design papier en -na het kleuren- de hoed uit het witte papier. De uitgeknipte delen plakte ik op de stempel op de cirkel. 

Joepie vandaag komt eindelijk de nieuwe vaatwasser. Nu kunnen we eerder genieten van de avond!

Een fijne dag en morgen ben ik er weer met een kerstkaart!

Crealiefs, Caroline

17 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een mooie kaart is dit geworden, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtkaart en de dame ziet er schitterend uit!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze heeft een prachtige jurk aan gekregen Caroline, blijft een leuke techniek! Mijn vaatwasser is ook stuk, haha mijn avond begint dus laterrrr
    Voorlopig maar even met het handje en wanneer het weer kan naar de winkel.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model kaart is dit toch! Mooi zoals je het jurkje hebt gedaan en de schaduwwerking rondom de stempel met groen is ook erg mooi gedaan. Prachtig zoals het goud terugkomt in de cirkels. Kortom een hele mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Caroline wat heb je deze mooie gemaakt! Het model is sowieso erg mooi maar hoe je de paperpiecing hebt toegepast....super! Fijne (lange) avond :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Caroline .
    Leuk het jurkje van dat dametje .
    Succes met de vaatwasser.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, de stans is leuk, ik ben er ook mee aan de gang geweest, zó leuk de stempel met paperpiecing.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig je kaart Caroline.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een heel mooie kaart Caroline !
    Geniet van de vaatwasser.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. Leuk model, leuke kleuren en het paperpiercen is erg leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is leuk! Zo'n chique kaart, mooi model en stempeltje. Groetjes! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart met deze stans. En paperpiecen is een heel leuke techniek. Jouw kaart inspireert wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart. Heel leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart, tof zoals je de jurk hebt gepaperpierced! De basismal vind ik prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline