maandag 25 januari 2021

Pilsje

Hallo blogmaatjes,

Met deze leuke sketch maakte ik een kaart voor een zwager die binnenkort jarig is. Zoals veel mannen (en ook vrouwen) houdt hij van een pilsje en daarom vond ik de afbeelding zo leuk. 


Lang geleden kocht ik op een beurs deze kleine bierdopjes. Ze zijn grappig hè! Het blauwe papier is bewerkt met een emboss folder van Coosa.

Iedereen herkent natuurlijk de sketch van de januari challenge van Cheerful Sketches

Hoe ervaren jullie de avondklok? Ik heb er gelukkig geen moeite mee.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


 

19 opmerkingen:

  1. Een superleuke uitvoering van de herkenbare sketch maakte je Caroline.
    Die bierdopjes zijn gaaf zeg,komen ook mooi tot zijn recht zo,
    Hier geen problemen met de avondklok,wij komen in principe na 9 uur toch niet meer buiten (mijn man alleen nog met de hond om half 11 maar dat mag he) en we wonen langs een drukke doorgaande weg en de stilte is zoooo heerlijk nu....Een fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart, Caroline.
    En 's avonds ga ik zelden weg, dus geen moeite met de avondklok!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart. Die bierdoppen zijn echt heel leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Extra leuk met die kleine bierdopjes.
    Ik heb geen moeite met de avondklok. Kom in de winter 's avonds toch niet vaak buiten. Zeker nu niet nu er geen sport en muziek meer is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie mannenkaart. Heb ook geen last van de avondklok maar vind het echt erg hoe ik gister zie hoe mensen zich gedragen. Echt schandalig.Hoop echt dat ze strenger op gaan treden.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gemaakt, alles past zo mooi bij elkaar, je papier, je plaatje en die bierdopjes zijn gewoon geweldig leuk! Avondklok is voor mij ook geen straf, donker en koud buiten... Wat moet je daar nou? Binnen is veel gezelliger,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn die bierdopjes leuk! Mooie mannenkaart is het geworden, het plaatje past er ook perfect bij.

    De avondklok deert me niet, ik kom s'avonds nooit buiten en het is voor een goed doel, ik ben wel erg geschrokken van al die rellen die zijn uitgebroken onder het mom van demonstraties tegen die avondklok.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje heb je gemaakt vind de bier dopjes enig. Geen moeite met de avondklok en de maatregelen. Te gek voor woorden van de relschoppers die het er niet mee eens zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart. De bierdopjes zijn een erg leuk detail. Wij gaan er 's avonds niet uit. Dus voor ons maakt het niet uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart Caroline.
    Ja de sketch is bekend.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie mannenkaart Caroline en de bierdopjes zijn een heel leuk detail bij het plaatje! Ik ga met 4 formulieren op pad als ik avonddienst heb, zal mij benieuwen of ik ze een keer nodig heb!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe mannenkaart en die bierdopjes zijn een leuk detail.
    Dankjewel voor het meedoen met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Caroline, prachtige creaties. Ik heb je nu ook gevonden en natuurlijk geabboneerd ;) groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super je kaart! En die bierdopjes zijn heel gaaf.
    Wij hebben ook geen last van de avondklok, zelfs onze dochter van 22 niet met dr vriend, ze passen zich gewoon aan.
    Alleen de hond gaat nog even naar buiten rond 10 a half 11 met mijn man.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart en zeker een plaatje dat tot de verbeelding spreekt (zomer en zo...)
    Ik ben dus blij dat de avondklok niet in de zomer is. In de winter ben ik na 2100 uur meestal niet buiten, alleen als ik naar mijn werk fiets, maar dat komt goed met de verklaringen...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke stoere mannenkaart Wat gaaf met die kroonkurkjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kleurencombinatie! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind je kaart prachtig, leuke papiertjes, toffe kleuren en leuk gespeeld met het thema van je kaart en de bierdopjes.
    Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi kaartje
    dank je wel voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline