donderdag 21 januari 2021

Week 3

Hallo blogmaatjes,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn papier piecing kaart!

Het is weer kerstkaarten donderdag. Deze week is het me niet gelukt om een nieuwe te maken, maar gelukkig heb ik nog een heleboel kaarten van vorig jaar niet laten zien!



Over het label bracht ik met het 'zeepbellen' stencil van Dutch Doobadoo en distress inkt faded jeans een rand aan. Daarna heb ik het stencil op de kaart gelegd en ook daar een rand aangebracht. Vervolgens plakte ik het label op zodat het op het patroon van de zeepbellen op de kaart aansloot.

De kaart is geplaatst bij 52 weeks to Christmas

En met deze kaart

heb ik gewonnen bij Dutch Card Lovers!



Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Dutch Doobadoo 470.715.167


27 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Caroline, de mooie vogel staat er trots op en wat heb je mooi met inkt gewerkt. Een fijne donderdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Caroline, die stencil had ik nog nooit gezien, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart laat je ons zien.....
    en van harte met je gewonnen kaart!!
    Lieve groetjes en gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet die achtergrond er bijzonder uit. Echt een mooie kaart zo.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje wat een leuk stencil met de zeepbellen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die achtergrond en proficiat met je winnende kaart, ik vond dat een lastige challenge !!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en gefeliciteerd met je gewonnen kaart bij DCL! Dik verdiend!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig stencil heb je gebruikt, hele mooie kerstkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Caroline en gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart met de mooie zeepbel stencil.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig is je kerstkaartje Caroline...leuk zo die rand erop gemaakt met een stencil...
    en gefeliciteerd met je winners kaartje ...leuk is det hè
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk stencil, met die zeepbellen, Caroline. Mooie kerstkaart en lekker als je even nog iets te laten zien hebt...
    Gefeliciteerd met je winst bij DCL, het is ook een hele gave kaart!
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, helemaal in mijn kleuren ;-) Dat stencil wat je hebt gebruikt is erg mooi.
    En dat je hebt gewonnen bij DCL verbaast me niks, ik vind hem TOP! Gefeliciteerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kerstkaart met de prachtige stencil.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart met de zeepbellen en mooie blauwe vogel. Gefeliciteerd met je topper
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee en wat heb je dat prachtig uitgevoerd Caroline....heel mooi kaartje!
    en gefeliciteerd met je winnende kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gedaanCaroline. Het lijkt wel een kanten rand.
    En je hebt met een prachtige kaart gewonnen! Proficiat.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig is je kaart, wat een mooi effect van het stencil en de inkt en dat het zo doorloopt. Ik vind de afbeelding ook zo mooi.
    Gefeliciteerd met je 1e plek, je hebt ook een geweldig mooie kaart gemaakt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart, tof gedaan met die zeepbellen die zo mooi doorlopen. Gefeliciteerd met je mooie topper.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een mooi effect geven die belletjes op je mooie kerstkaart Caroline. Mooi zoals je ze laat doorlopen. Ik vind hem top.
    Gefeliciteerd met je toppertje, die was ook heel mooi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart! Erg leuk gedaan met die zeepbellen.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. tof om je zeepbellenrand door te laten lopen op je labeltjes. Mooie kerstkaart.
    Proficiat met je winnende kaartje bij DCL.
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een toffe kaart! En wat handig dat je nog kaarten hebt van vorig jaar om te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi kaartje, prachtige tinten!
    Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Caroline,

    Leuke winterkleurenkaart maakte je hier... Die belletjes doen het er goed op!
    Gefeliciteerd met jouw winnende kaart!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart, mooi gedaan met het stencil. Gefeliciteerd met je winnende kaartje, het is ook een beauty, terechte winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben wat laat met mijn blogronde maar kom toch nog graag een kijkje nemen. Leuk effect met die zeepbellen stencil ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline