maandag 18 januari 2021

Lavendel

Hallo blogmaatjes,

Zaterdagavond was ons dorp bedekt met een laagje sneeuw, maar gisterenmorgen was het grootste deel alweer verdwenen. Ik vond dat niet erg, want ik houd niet zo van gladheid en nu konden we weer heerlijk wandelen.

Voor deze kaart gebruikte ik het mooie lavendel papier van Noor Design.


Het plaatje is van Hobbyvoordelig.


Dit model zag ik op Facebook bij Hobbyshop Veldmaat. Ik vond deze kaart zo leuk en heb 'm naar mijn eigen idee nagemaakt.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier óók maar kort een witte wereld en ook ik vind dat prima want ben een beetje bang voor een glijpartij. Mooie kaart in leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow prachtige kaart Caroline, wij hebben maar een heel klein beetje sneeuw gehad zo jammer voor ons dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi jouw uitvoering Caroline!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad , een hele leuke kaart Caroline.
    Wij hebben ook maar een beetje sneeuw gehad .
    Leuk als die ligt ,maar fijn als die weer weg is.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart Caroline! Het model is zo gaaf en ik houd heel erg van lavendelkleur dus vind het geheel prachtig! Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een mooi model. Heel leuk is jouw kaart geworden.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij ons was het zondagmorgen ook weer allemaal verdwenen, blij toe ik hou er niet van als het glad is.
    Mooie kaart heb je gemaakt, leuke stans heb je gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart in dit mooie model Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en modelletje! Hier was de sneeuw ook heel gauw weer verdwenen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart. Mooi modelletje.
    Van mij had de sneeuw wel mogen blijven liggen. Maar dan wel een echt ouderwets dik pak sneeuw en niet van die flut sneeuw.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is inderdaad erg leuk en jouw uitwering in dat lavendelpaars is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaart , heel leuk model.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje wat een mooie kleur is dat lavendelpaars
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline