vrijdag 15 januari 2021

Lelietje van dalen

Hallo blogmaatjes,

Vandaag is Eri jarig en ik feliciteerde haar met deze kaart. Gelukkig is ie op tijd bij haar bezorgd!


Wat een heerlijke stans is dit. Zo makkelijk dat alle laagjes meteen op elkaar passen! 


Het Lelietje van dalen vind ik zo'n lief bloemetje.


Dank jullie wel dat jullie weer zo'n leuke reacties hebben gegeven op mijn kaarten deze week!

Geniet van het weekend en blijf voorzichtig!

Crealiefs, Caroline

Studio Light Essentials 370 ♦ Noor Design 6002/1563

16 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Caroline, mooi model kaart en papier. Lelietjes van dalen
    staan in mijn tuin best veel eigenlijk ik knip ze voor in een vaasje het ruikt zo heerlijk, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verjaarskaartje Caroline.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor Eri!
    Mooi met de lelietjes van Dalen erop.
    Bedankt dat je de mal vermeldt hebt, ben het meteen aan het opzoeken. Ik hou ook van makkelijk met mooi resultaat:)
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart en ook een mooie mal gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor de jarige Eri.
    Mooie bloemen op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig Caroline, en ik ben heel blij dat hij nu hier staat te pronken! Het was een feest om al de enveloppen open te maken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi malletje met de lelietjes van dalen. Leuke kaart.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! Dat is zeker handig als je alle delen kunt stansen. Knippen is niet zo mijn ding, wat betreft grote stukken dan hè ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi model en zo leuk ook met die Lelietjes van Dalen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en zo lief met de lelietjes van Dalen erop. Ik vind de mal ook heel mooi, je hebt gelijk resultaat.
    Twee mooie kerstkaarten, leuk om te zien hoe ander dp een heel ander resultaat geeft.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh deze is prachtig! Heel mooi van kleur en de meiklokjes (Lelietjes van Dalen) zijn zo mooi erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de lelietjes van dalen zo leuk hoe je de cirkel kan draaien mooi dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart heb je voor Eri gemaakt ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en de lelietjes van dalen zijn zulke leuke bloemetjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterend en feestelijk kaartje maakte je voor Eri Caroline...ik lees al dat ze er heel blij mee is maar ja, dat kan ook niet anders....de lelietjes van dalen zijn ook zo lief!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline